menu

27 kwi 2016

STROJE: COWBOY DREAM

Hej wszystkim ♥
Jak zapewne wiecie, w dzisiejszej aktualizacji do sklepów trafiły nowe, inspirowane Przylądkiem Południowego Kopyta akcesoria. Są to między innymi niebiesko-brązowe siodła czy (moje ulubione i wyczekiwane od początku grania) koszulki we wzorzyste, etniczne wzorki. Muszę wam powiedzieć że sama mam w domu IDENTYCZNĄ niebieską koszulkę jaką mam na sobie w SSO, więc kiedy tylko zobaczyłam ją w Jorvik City wiedziałam że muszę ją mieć <3 
Przy okazji, dla wszystkich którzy nie oglądają co środę Star Stable Show, przypominam, że za tydzień do SSO wchodzą nowe koniki-kuce walijskie. Nie mogę się doczekać, bo są to konie które nie raz widziałam na oczy. Będą wam się pewnie kojarzyć z dzikimi końmi, bo to właśnie te kuce swobodnie biegają w okolicy Piasków Umarlaka. Oszczędzajcie więc kasę, a nie tak jak ja wydajcie 1000 sc na jeden zestaw ubrań...
Przy okazji dopowiem, że mój koń ma już level 3 a postać wreszcie, po długich męczarniach doczekała się 11. Trzymajcie więc kciuki za dojście do następnego poziomu, bo w końcu to w 12 będzie na mnie czekał mój ukochany koń Fryzyjski!

A teraz, oto strój kupiony dzięki dzisiejszej aktualizacji:

 ♥UBRANIA♥
Kask-Sklep Świąteczny
Koszulka: Jorvik City Plaza
Spódnica: Jorvik City Plaza
Trampki: Miasteczko Srebrna Polana 
Rękawice jeździeckie: Jorvik City Plaza

♥WYPOSAŻENIE♥
Siodło-Przylądek Południowego Kopyta
Czaprak-Jorvik City Plaza
Owijki-Przylądek Południowego Kopyta
Uzda-Kod (LT,zakładka "kody")




Mam nadzieję, że post wam się spodobał i zostaniecie tu na dłużej.
Trzymajcie się ciepło, do napisania! <3


2 komentarze:

  1. Ja również na ubrania wydałam 300 sc chwilę przed tym, jak dowiedziałam się, że konie będą do kupienia, więc łączę się w bólu XD. Powodzenia w wbijaniu lvla ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, wreszcie mam sojusznika! XD
      A konie to spokojnie, nadejdzie jeszcze na nie czas. Może kiedyś....
      Dzięki wielkie, szczęście na pewno mi się przyda <3

      Usuń