menu

2 maj 2016

NOWY MORGAN+KOSZULKA NA 3 MAJA

Hej, cześć i czołem!
Dzisiaj przychodzę do was z nowym postem, a mianowicie krótkim opisem mojego nowego konia-Morgana "Midnightflame". Jeśli chcecie się dowiedzieć o nim czegokolwiek więcej, jest już o nim podpunkt w zakładce "moje konie".
Jak łatwo zauważyć na podstronie, kupiłam go w Jodłowym Gaju za jedyne 790 sc. I nie, mimo że może tak wygląda na zdjęciu, nie jest siwy lecz karmelkowy. Pewnie jak zwykle za dużo rozjaśniłam i to dlatego.
Oprócz tego, że NIE DA się zrobić z nim JAKIEGOKOLWIEK przyzwoitego screena, bo ma jakieś problemy ze swoją mordką, to wszystko jest ok. Jeździ się na nim świetnie, jedynym minusem w tej kategorii jest dziwne ułożenie kopyt przy skokach, ale to szczegół. 

Standardowo kilka zdjęć:




Dodatkowo mam dla was interesującą informację: z okazji święta 3 maja SSO umożliwiło wszystkim polskim graczom na wpisanie kodu na czerwoną koszulkę z orłem. 
Moim zdaniem jest całkiem ładna, szkoda tylko że nie zrobili z nią jakiegoś biało-czerwonego zestawu.
KOD: 3MAJA2016


Przy okazji dopowiem, że udało mi się spotkać jedną z moich czytelniczek-Isabel Pandalund. Jest to naprawdę świetna osoba, więc korzystając z okazji wolnego wybrałyśmy się na mały rajd po Jeziorze Veladale. 


Na dzisiaj to tyle, komentujcie co myślicie o nowej koszulce i o minach Morganów. 
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Bardzo zazdroszcze nowego konia. Ja póki co, zbieram na mojego nowego "pierwszego" i sama nie wiem, którego wybiorę.
    Podoba mi się Twój blog! Całusy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Co do konia, to w zależności od tego jaki masz poziom, wybrałabym albo jakiegoś Islanda, albo Fryza. Ostatnio te koniki są moimi faworytami! :)

      Usuń