menu

4 maj 2016

Poniedziałkowy koń: Kuce walijskie!

Hej wszystkim♥
Nie będę przedłużać opisu wstępnego, powiem tylko że dzisiaj jest post z serii "poniedziałkowy koń", bo kilka ostatnich dni było wolnych więc czuje się jakby był poniedziałek. Jestę mistrzę kalendarza. 

Jak pewnie dowiedzieliście się ze strony lub tytułu posta, w dzisiejszej aktualizacji centrum SSO przygotowało dla nas małą śmietankę w postaci uroczych kucyków walijskich. Nie będę opowiadać o nich bardzo dużo, podam tylko kilka podstawowych informacji i przejdziemy do uwielbianego przez was poniedziałkowego konia. W końcu jako bogowie internetów poradzicie sobie sami.

W SSO:

Kuce te są dostępne od 1 levela, ale jako że twórcy Star Stable są sprytni umożliwili ich kupno tylko na Półwyspie Południowego Kopyta, które to jest dostępne dopiero od 7. Czytelnicy z 6 levelem, rozumiem was.
Poza takimi ograniczeniami jak reputacja u Hermita na poziomie towarzyskim, czy posiadaniu 790 sc większych utrudnień nie ma. 

Standardowo zdjątko, ale jako że na kupienie tych kucyków mnie nie stać, wstawiam zdjęcie z oficjalnej strony.

Już teraz możesz kupić swojego malutkiego Walijczyka!

W REALU:
(nie, nie chodzi o sklep)

Szczerze to w prawdziwym życiu Kuce Walijskie nie różnią się zbytnio od tych z gry. Ich ceny wahają się w zależności od wieku koni około 1000, 2000 zł. 
Występują we wszystkich możliwych maściach a ich największym atutem są przyjazne stosunki wobec ludzi, a także szybkie przyswajanie się do otoczenia.

♥Link do strony jak zawsze na zdjęciu♥

Ok, na dzisiaj to tyle. Zostawiam was z informacją, że przez najbliższy tydzień wygląd bloga nie będzie się zmieniał, ale od czasu do czasu strona może się zawieszać. Rozwaliłam coś w kodach, ale nic, będę nad tym pracować. 
I tak, automatyczne powiększanie zdjęć jest, więc nie wstawiam podpisu.

♥Do napisania♥
♥Julka♥

3 komentarze:

  1. Jak już pisałam, aktualnie zbieram na nowego konika. Kuce walijskie nie przypadły mi jakoś do gustu. Dokładnie tak, jak tobie podobają mi się islandy i konie fryzyjskie. Niestety, te pierwsze, to chyba można jedynie w Eponie kupić, nie? :(
    Całusy! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Na jakim grasz serwerze? :))

      Usuń
    2. Mam dokładnie to samo zdanie! Gdyby nie to że twórcy umieścili je w Eponie, jestem pewna że już dawno znalazłyby się na mojej liście faworytów :)

      Zapomniałam dopisać gdzie gram, jak coś to jestem na miodku, ale zdarza mi się od czasu do czasu zmieniać serwer żeby spotkać się ze znajomą.

      Usuń