menu

12 gru 2016

WIECZORNE GŁUPOTY Z KAŚKĄ I KOŃ Z PADACZKĄ

Hej wszystkim!
Dzisiaj powrócimy do tradycyjnego ułożenia posta, więc zaczniemy od informacji. 
Przeniosłam się na Rainbow River.
Nie po to, żeby was wkurzyć (nie licząc Kaśki hehs, ale ona to wszędzie za mną łazi więc ona też zmieniła serwer c'nie) lecz głównie ze względów technicznych. Nawet nie wiecie jak często wywalało mnie z serwera-praktycznie non-stop. Dopiero moja znajoma powiedziała mi, że po przeniesieniu się z Miodka na inną stronę, wszystko zaczęło działać jak należy. Stwierdziłam, że i tak jest źle więc gorzej być nie może. Teraz wszystko działa jak w zegarku, nic się nie zacina, nie wywala. Problemem są moi znajomi ale oni powoli zaczynają się przenosić tak samo jak ja. 
Dobra, wstęp za nami, przechodzimy do posta.
Jak wspomniałam Kaśka (moja psychofanka, nawet się przeprowadziła żeby mieszkać koło mnie hehe) jest na Rainbow River jak ja, więc mogłyśmy sobie spokojnie grać bez stresu że znowu nas wywali.
Generalnie nie działo się nic niesamowitego, nie licząc tego że kupiłam nowego konia, Anglika (refleks pantery). 


Ogólnie głównie biegałyśmy po polach koło Miasteczka SP, i starałyśmy się robić jakieś przyzwoite zdjęcia, żeby wszystko było pięknie (ale Kaśka nie umie się integrować więc i tak wszystkie są brzydkie). Kilka razy podjechałam również do sklepików aby uzupełnić mój sprzęt, przez co z 3000 sc zostało mi 1000.
Nie tak źle, z reguły bankrutem byłam nie zaczynając nawet zakupów. 


A tu nie wiem co nam odwalało, ale całkiem spoko ostrość się ustawiła więc wstawiam.



Poza tym, dowiedziałam się że Kasia za jakiś czas będzie chciała założyć bloga o SSO, więc jak coś to wam z czasem podlinkuję. 


Dobra, na dzisiaj to tyle.
Wysyłajcie SMS-y o treści pomoc dla mojego konia.
Widzimy się.. jutro?
Julka

6 komentarzy:

  1. Jaki masz nowy laptop? Polecasz jakiś na którym działa SSO ? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, co się dzieje Julciaaa? Ten post jest jakoś TAK inaczej napisany. Nie zmienia to faktu, że i TAK bardzo mi się podoba, hehe.
    Zdjęcia wyglądają TAK rzeczywiście, że ojejku.
    TAK, więc TAK.
    Całusy,
    Dolores :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK bardzo się cieszę, że Ci się podoba, haha ;D
      Szczerze stwierdziłam że nastał czas na zmiany, nie tylko w stylistyce ale i w wyglądzie. Po pierwsze, obiecałam lepszą jakość postów-więc to chyba odhaczone ;)
      Po drugie-mówiłam o zmianie wyglądu bloga. To też załatwiłam, teraz wszystko ostatecznie odzwierciedla mnie, jestem bardzo z tego powodu zadowolona :)
      Po trzecie, super że zaakceptowałaś nową formę pisania. Starałam się wpleść trochę zwyczajnego języka, żeby nie wyglądało to jak rozmowa o pracę, a bardziej rozmowa ze znajomymi. W końcu po takim czasie, znamy się lepiej niż większość kolegów z mojej szkoły ;D

      Usuń
  3. Ekhem. Mieszkam koło ciebie od jakiś hmmm.... 10 lat? XD ale pomińmy to. Mam już bloga, ale nie ma designu, nie ma tam nic, nie ma tam posta. NIC. PUSTKA. (najpierw napisałam pustak ale się poprawiłam xD) Ej, psssssssssssst, pomożesz mi z desginem? hasło i email prześlę na priv :'D

    OdpowiedzUsuń