menu

10 gru 2016

RECENZJA STAJNI! (NOWY FILMIK)

Hej wszystkim!
  Wreszcie udało mi się ogarnąć program który ostatnio sprawiał mi wiele kłopotów, dzięki czemu udało mi się przygotować na szybko recenzję stajni.
Pamiętacie jak pisałam o lepszym formacie pracy? Jak obiecałam-tak zrobiłam. Nie stawiałam tutaj na ilość, a bardziej na jakość, co z pewnością zauważycie w trakcie oglądania. Nie zapominajcie tylko włączyć hd (wydaje mi się że filmik jest dostępny w 1080p) i skomentować co myślicie.
Oto efekty :) 


I co myślicie?
Podoba wam się nowy sposób robienia filmików?
Do napisania!
Julie

2 komentarze:

  1. Twoje filmy są naprawdę cudowne! Bardzo przyjemnie mi się je ogląda i śmiało moge je polecić wszystkim znajomym w SSO.
    Całusy,
    Dolores :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale brakowało mi Twoich komentarzy! <3
      Dziękuję bardzo. Staram się jak mogę żeby filmiki były na wysokim poziomie, ale youtube cały czas stara się zniszczyć mi przyjemność z nagrywania :/ Jakość spada niemiłosiernie! :(

      Usuń