menu

22 sty 2017

BIDA W SKLEPACH I DZIWNE KRUKI

Hejka wszystkim.
Od jakiegoś czasu nic nie pisałam, dlatego stwierdziłam że z godnie z tradycją na "wielki powrót" napiszę o czymś kompletnie bezsensownym, jak w tytule. wow
Na dzisiaj mam dla was posta na temat ostatniej środkowej aktualizacji. Wiem, wiem, że "ej Julka, ale Ty nie lubisz zadań" ale tutaj była to ostateczność. Razem z nimi wszedł *WRESZCIE* nowy sklep, o nazwie Jaharla (?) umiejscowiony w Upadku Gubernatora. Co prawda wiedziałam że jak na razie będzie w nim straszna bida, szczególnie że zaprosiła mnie do niego jakaś psychiczna babka z bobcats, bo bezpośrednio w sklepie znajduje się jak na razie pięć przedmiotów. Ładne, nie powiem, ale strasznie drogie, dlatego aktualnie znowu jestem bez grosza.
Zaczynamy w Moor (bo jakżeby inaczej) i stamtąd musimy przez PÓŁ GODZINY wlec się za Julie (obraza mojego imienia) która non-stop próbuje nas wyprzedzić w jakimś normickim wyścigu. Nie wiem za bardzo czy mogę go tak nazwać, bo sama przegrałam w nim z 7 razy, ale jak na tego typu zadania spodziewałam się czegoś lepszego.

Kiedy docieramy do celu znajdujemy kolejną dziewoję (brakuje mi synonimów, ok) o imieniu Mandy, i to w zasadzie tyle na jej temat, bo dalej nie wypowiada się na żaden temat.


Każą one nam podejść do jakiegoś typa na skrzyżowaniu koło Jollistera.
Streszczając, ma on problemy ze swoją fobią dotyczącą gołębi, i boi się podejść po skradziony mu przez nie klucz.
Przystojny, nie powiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Musimy potrząsnąć randomowym drzewem naprzeciwko nieczynnej aktualnie lodziarni i tym sposobem mamy niezwykły zaszczyt otworzenia nowego sklepu ze sprzętem.


W środku jak już wspominałam nie ma za dużo rzeczy, podejrzewam że wszystko wynagrodzą nam w najbliższych aktualizacjach. Z dostępnego sprzętu udało mi się stworzyć (nie przechwalając się) całkiem ładny zestaw, ale kosztował mnie 500 starcoinsów.
Jak zwykle



Na dzisiaj to tyle. Wybaczcie że post taki krótki, ale spałam wczoraj jakieś 2 godziny i uwierzcie-serio trudno jest mi myśleć.
A czy wam podoba się nowe wyposażenie? Dajcie znać!
Do napisania,
Julie

10 komentarzy:

  1. "Kiedy docieramy do celu znajdujemy kolejną dziewoję o imieniu Mandy, i to w zasadzie tyle na jej temat, bo dalej nie wypowiada się na żaden temat."
    Czytaj to, co się tam mówi, bo to jej siostra. Już wcześniej były o niej zadania ;) I nie dziw się, że nic nie wiesz, bo nie czytasz, a potem to piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel. Zgadzam się z tobą Aria.

      Do tego mam pytanko do Ciebie Julia - czemu sądzisz, że lodziarnia jest nieczynna? ;d

      Ale tak, to spoko post... zawsze lepszy taki, niż żaden. Xd

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Przecież mówiła, że nie lubi robić zadań, a zadania (wcześniejsze) z Mandy czyli siostrą tej Julie pewnie robiła jej kol. Lol.

      Czo się dziwić. ;p

      Szczerze czasem warto czytać ja zaczęłam czytać by posty miały jakikolwiek sens czy coś (nwm jak to nazwać) po prostu żeby było wiadomo o co chodzi i bym mogła jakoś pomóc ;)

      Brawo ty. Ja bym całe JCP i MJ wykupiła wraz z innymi sklepami, ale po ostatnim doładowaniu sc wiem, że trzeba oszczędzać :D.

      Ps. Piękne masz zdj ;D

      ~Amanda

      Usuń
    3. Fakt, te wszystkie zadania pewnie robiła Kaśka, więc pewnie dlatego napisałam to co napisałam.
      Aktualnie serio spadam na jakości tych postów, wiem to. Jest to spowodowane (jak już wcześniej powiedziałam) faktem, że w czasie roku szkolnego naprawdę trudno jest się skupić na graniu w koniki, gdy koło dłoni leży sterta podręczników do przerobienia na następny dzień.

      *Z GÓRY PRZEPRASZAM WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW*

      PPS: Dzięki ;D

      Usuń
  2. Może to prawda, może i nie, ale ja też nie czytam tego, co tam mówią, heh. A powiem szczerze, że naprawdę się starałam. Starałam się przeczytać chociażby coś z głównej fabuły. Nie wyszło... no cóż.
    Pisz częściej, bo tęsknie za Tobą JULIE.
    Całusy,
    Dolores

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO WRESZCIE KTOŚ MNIE R O Z U M I E ;D
      Do gry nie zalogowałam się po to żeby robić zadania, mówmy szczerze. Chciałam tylko pobiegać sobie po pięknych polanach, bo jako że jestem leniem i nie chce mi się wyjść na dwór, coś takiego bardzo mi się podobało.
      A teraz trzeba wbijać te wszystkie levele, żeby nie było "ej Jula bo ty nie czytasz tekstów" itd.
      Staram się, staram, ale szczerze to nawet nie wiem o czym mam pisać :/
      Jak masz jakiś pomysł to pomóż pls, bo ja sama wyczerpałam limit wyobraźni na robieniu zadań z wiązaniami atomamów na chemii :/

      Usuń
  3. Super HACK do STAR STABLE ----> http://file-folders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Julie <3 Dopiero odkryłam tego bloga i powiem szczerze, jest SUPER. Moim znaniem, może nawet równy do bloga Melissy Seahall ;) A tak wgl, to kiedy następny post? Czekam i czekam od stycznia... <3

    Pozdrawiam,
    Lana :*

    OdpowiedzUsuń