menu

16 cze 2017

CITY CHIC (I AUTOBUSY)

Hej, cześć i czołem!
Na wstępie chciałabym zaznaczyć w odpowiedzi na wszystkie pytania, że tak, żyję. I to w dodatku mam się całkiem dobrze. Nie przejechał mnie jeszcze autobus, nie zaatakował jakiś groźny wirus, ani nawet nie zabrali kosmici. Wszystko jest ze mną ok, tyle że jestem leniwa, a to już inna historia.
Skoro wstęp mamy za sobą, chciałabym powiedzieć że FINALLY jestem z powrotem i coś wstawiam. A to duże osiągnięcie jak na mnie, szczególnie w okresie w którym połowa mojego czasu jest zajęta przez naukę, a druga przez spanie.

Jak zapewne wiecie, pojawił się nowy tag związany z sso. Mnie nominowała Alexis (całkiem fajny blog, polecam sprawdzić) i w sumie to ona w największej części przyczyniła się do tego że jestem tutaj z powrotem. Mimo to, odpowiedzi do niego pojawią się w następnym poście, bo na dzisiejszy przewidziałam coś innego.

Stwierdziłam że ekstra pomysłem na rozpoczynający się okres lata będzie post o strojach. W końcu długo ich nie było, a prędzej czy później trzeba będzie pojechać gdzieś na zakupy by nie wyglądać dziwnie w swetrze i klapkach ;) 
Strój nazwałam city chic, bo w przeciwieństwie do tego jak wyglądam z reguły na sso, jest elegancki i o wiele bardziej pasuje do betonowej dżungli niż zielonych bezdroży (bogactwo językowe, wow).

♥UBRANIE♥
Kapelusz: Srebrna Polana
Kamizelka: JCP
Spodnie: Fort Pinta
Buty: JCP

♥WYPOSAŻENIE♥
Ogłowie: Srebrna Polana
Siodło: JCP
Czaprak: JCP
Owijki: Fort Pinta
Przy okazji, przetestowałam również nowy sposób edytowania.
Dajcie znać czy wam się podoba!
Do napisania,
Julie

4 komentarze:

  1. Ja też cię nominowałam i to na końcu maja ;-; ale nic nie pisałam u ciebie w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz kody do STAR STABLE ?
      stnieje strona z kodami i hackami do SSO.
      Tutaj ona jest: dlagier.com/starstable (KLIKNIJ)

      Usuń
  2. Nie ma to jak czytać post który był w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz kody do STAR STABLE ?
    stnieje strona z kodami i hackami do SSO.
    Tutaj ona jest: dlagier.com/starstable (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń