menu

31 lip 2016

7,000 WYŚWIETLEŃ I POST ORGANIZACYJNY

Hejj!
Posta piszę na szybko (od razu mówię) bo za jakieś pół godziny wracam do domu z wakacji.
Dzisiaj w nocy dobiło PONAD 7,000 wyświetleń (wow!) i z tej okazji chciałabym wszystkim baaardzo podziękować za całe starania, aktywność i pozytywne emocje jakie wysyłaliście mi przez internet. Po zaledwie kilkunastu postach stałam się dzięki wam stosunkowo rozpoznawalną w blogosferze blogerką Star Stable'ową z pokaźną liczbą komentarzy, obserwatorów czy nawet samych czytelników. Dzięki wam SSO stało się dla mnie nie tylko rozrywką ale przede wszystkim źródłem szczęścia i chęci do życia.
W tym poście chciałabym także serdecznie pozdrowić osoby najbardziej aktywne, które były tu od samego początku i nigdy mnie nie zawiodły. Są to takie dziewczyny jak Selena Blueberryside, Sasha Bluestep i Dolores Haze. Uściski dla nich!

Ponad to jako bonus (tym razem nie w formie spotkania) urządzam ogromne Q&A. Pytania do niego zamieszczajcie pod tym postem a także pod podstroną z pomysłami. Czas dowolny, ale obiecuję że post pojawi się na blogu maksymalnie do tygodnia.




Na dzisiaj to tyle.
Do napisania!
Julka

6 komentarzy:

  1. Ojeju! Jestem bardzo zasczycona, że się tu pojawiłam i OGROMNE gratulacje dla ciebie! To naprawdę jeden z najlepszych, najbardziej zorganizowanych blogów z jakimi miałam do czynienia. Trzymaj tak dalej i nie poddawaj się, skoro SSO daje ci tyle radości.
    Pytania napiszę w osobnym komentarzu, później i mnóstwo uścisków dla ciebie!
    PS. Nominowałam cię do Star Stable TAG -> http://ssobysel.blogspot.com/2016/08/star-stable-tagchallange.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ja mam powiedzieć? Moją stałą czytelniczką jest twórczyni jednego z najlepszych blogów na całym Polskim Star Stable :))
      Dziękuję za te miłe słowa, nie zamierzam się poddawać! :)

      Super, zawsze chciałam wykonać ten TAG :) Lecę do roboty!

      Usuń
  2. Czuje ciepło na sercu! Wiem, że ostatnimi czasy w ogóle nie komentowałam, ale to tylko kwestia mojego lenistwa. Przez cały ten czas wiernie czytałam i nawet byłam na spotkaniu (przed czasem). Nie wiem co się stało, że Was nie widziałam...
    Gratuluje Ci kochana! Twój blog jest wart uwagi i ciesze się, że sprawia Ci on przyjemność. Życzę kolejnych sukcesów i mam nadzieję, że do zobaczenia pod kolejnym postem? ;)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic że nie komentowałaś, grunt że jesteś i żyjesz xD
      Wyjechałyśmy nieco wcześniej bo zebrało się kilka osób. To nic, będzie pewnie jeszcze jakaś okazja ;)

      Usuń
  3. A ja na blogu mam 2.000 [*] Które w połowie ja wbiłam z Tobą... [*] XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaa ja wchodziłam przez przypadek XDDD



      Kaśka [*]

      Usuń