menu

1 sie 2016

STAR STABLE TAG

Hej wszystkim!
Jak zapewne już wiecie, od jakiegoś czasu bardzo popularne stały się TAGI oraz Challenge. Ja sama uwielbiam tego typu posty, bo po pierwsze są bardzo interesujące i łatwo się je czyta, a po drugie można się z nich mnóstwo dowiedzieć i poszerzyć swoją wiedzę w danej dziedzinie. 
 W dzisiejszym poście (co widać po tytule posta) odpowiem wam na pytania związane z Tagiem o Star Stable. Nie jestem pewna kto go stworzył, przeglądałam blogi ale mimo to nic nie znalazłam. Nominowana zostałam przez Selenę (link w nazwie)
Nie będę więc przedłużać, oto moje odpowiedzi!


1. Od ilu lat grasz w SSO?
Trudno powiedzieć że "od lat". Gram w zasadzie od niedawna, zaczęłam chyba w maju albo kwietniu 2016. Szczerze mówiąc nie pamiętam do końca, ale na 100% było to w tym roku.

2. Jak poznałaś Star Stable?
Grę poleciła mi moja najlepsza przyjaciółka. Na początku jak zawsze byłam bardzo sceptyczna i przyjmowałam ją jako zabaweczkę dla małych dzieci. Dopiero po kilku tygodniach stwierdziłam że gra całkiem mi się podoba i kupiłam pierwszego star ridera. Był to również okres założenia bloga, ale o tym dowiecie się z podstrony "o mnie" ;)

3. Jakie konie byś dodała?
Generalnie nie za bardzo znam się na koniach, dawno temu przestałam się nimi interesować. Mimo to mam jedną "wypatrzoną" rasę i są nimi konie angloarabskie oraz Perszerony. A propos tych drugich, z tego co wiem ich odpowiednikiem w grze są Tinkery które są do nich podobne dzięki swojej budowie ciała. 

4. Jaką opcję byś dodała?
Zdecydowanie opcje jeżdżenia z przyjaciółką na jednym koniu (nawet gdyby była płatna), szybszy bieg postaci, możliwość dekoracji swojej stajni a także (co najważniejsze) tryb edycji obiektów, czyli np. możliwość tworzenia własnego sprzętu czy nowych grzyw.

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Ze względu na bloga raczej nie, ale często o tym myślałam. Zawsze chciałam nazywać się Laura, więc gdyby tylko byłaby taka możliwość z chęcią bym to zmieniła.

6. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?
Fryzy. To chyba najbardziej oczywista odpowiedź ale mimo to i tak przy niej zostaje. Są cudowne, szybkie i prezentują się świetnie w każdym sprzęcie. Poza nimi przepadam za Tinkerami i Morganami.

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro SSO usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
 Zorganizowałabym grupowy strajk łączący graczy z całego świata, po czym razem stanęlibyśmy w grupie przed budynkiem Star Stable i wrzeszczeli "chcemy pieniędzy". Przyjechalibyśmy na koniach a jeśli biuro by się nie zgodziło zagrozilibyśmy stratowaniem.
Grunt to wyobraźnia xD


8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Cudowne otoczenie i piękne animacje. Nie będę się nad tym rozwodzić ale uważam że ta gra to najlepszy możliwy sposób na polepszenie orientacji czy wiedzy o świecie.

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
Nie wiem...? Może dodałabym kilka nowych ras psów i zrobiła nowe animacje. Przy okazji a propos dodania zwierząt z chęcią zobaczyłabym jednorożca ;)

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
Wszystkie podstawowe konie czy te podobne budową do Jorvika Gorącokrwistego. Są okropne i nigdy mi się nie spodobają.

NOMINUJĘ:
Sashę Bluestep


Na dzisiaj to tyle. 
Mam nadzieję że post wam się spodobał. Piszcie w komentarzach pytania do Q&A i swoje odpowiedzi na pytania zamieszczone w tym TAG'u :)
Do napisania!
Julka



5 komentarzy:

  1. Juleł, jakie pytania mam? Te same? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój pomysł z jazdą na jednym koniu wraz z przyjaciółką. To byłoby coś wspaniałego!
    Mam jedno pytanie, możesz je wykorzystać do Q&A. Ciekawi mnie bardzo, czy kiedyś jeździłaś konno, miałaś z nimi coś wspólnego w rzeczywistości?
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu masz tak popularnego bloga? XD Ja mam od roku i nikt go nie czyta xdd I dzięks za wspomnienie *^*

    OdpowiedzUsuń