menu

5 sie 2016

SPOILERY I NIEOBECNOŚĆ

Hej!
Dzisiaj post znowu na szybko. O 10, za jakieś dwie godziny (od czasu pisania posta) czeka mnie dwudniowa podróż na Chorwację, więc nie obiecuję że będę się pojawiać tutaj tak regularnie jak tego bym chciała. 
Zamiast tego mam dla was mały prezent: zakładam kanał na YouTube. Znajdziecie mnie tam dopiero za kilka dni, ale intro jest już zrobione, zarówno na mój kanał o sso (SSO by Julie) jak i ten z vlogami z podróży (Julia Zdziłowska).

Niczym Gonciarz.

Wstawiam więc z tej okazji zdjęcie spoilerowe, piszcie w komentarzach co o nich myślicie.



Spokojnie, atrakcji będzie więcej, ale te zobaczycie dopiero w swoim czasie (΄◞ิ౪◟ิ‵)
Do napisania!
Juleł 

10 komentarzy:

  1. Zdjęcia są super, a ja strasznie się ciesze!
    Całusy! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyszczę znaj na SSO i tak patrze: "Juliette Archpouls" i tak sobie myślę..."To nie jest ta z bloga Mel?". Wchodzę na bloga Melissy i pacze, a tam to samo imię i nazwisko. -eksplozja mózgu- XD Nawet nie wiedziałam ,że mam cię w znaj. Jednak ty jesteś chyba na miodku, a ja na lasku, więc nie będziemy mogły się spotkać :/
    Pozdrawiam! Naprawdę fajny blog *-* A i jeszcze jedno, kto oprócz mnie lubi się bawić stronami "O mnie", "Moje konie" itp? XD Takie fajne to jest :v XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, niespodzianka! xD
      Ja uwielbiam, ale jakoś nigdy nie mam na to czasu :/

      Usuń
  3. Ach tak się cieszę i nie mogę się doczekać żeby zobaczyć efekty twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tyle do Chorwacji? Gdzie ty jedziesz? ;P ja to piszę z Zadaru i jechałam tu 10h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam jakieś 14 godzin :) Wyspa Krk, Zadar i Baska :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział! Jeszcze raz wielkie gratulacje, zasłużyłaś na to! ;)

    OdpowiedzUsuń