menu

28 sie 2016

KONKURS NA 10.000 WYŚWIETLEŃ!

Cześć wszystkim!
Nie wiem czy już wiecie czy jeszcze nie, ale kilka dni temu na moim blogu wybiło PONAD 10.000 wyświetleń, z czego niesamowicie się cieszę.  Z tej okazji postanowiłam przygotować dla was OGROMNY konkurs, w którym macie bardzo duże szanse wygrać. Nie przedłużając, przechodzimy do regulaminu, wszystkich zasad i NIESAMOWICIE dużych nagród.


ZASADY

Aby znaleźć się na tablicy zwycięzców w moim konkursie (bo uwaga: nagród jest aż 5!) musicie koniecznie napisać w komentarzu że bierzecie w nim udział. Oprócz tego do wyboru macie wykonanie takich czynności jak:

1. EDIT DOWOLNEGO ZDJĘCIA znajdującego się na tym blogu, łącznie ze zdjęciem profilowym. Edit musi przede wszystkim być robiony PRZEZ WAS, dowolną techniką. Może to być zarówno tworzone na tablecie graficznym jak i komputerze za pomocą programów do edycji fotografii. Pamiętajcie aby u dołu, po prawej stronie waszej pracy znajdował się wasz podpis, łącznie z adresem bloga lub nazwą użytkownika Star Stable.
2. RYSUNEK związany z tematyką koni, niekoniecznie oparty na fotografiach z mojej strony. Ma być estetyczny i robiony na czystej, białej lub kolorowej kartce A4 lub A5.
3. MAIL Z INFORMACJĄ jak znaleźliście mojego bloga, co wam się w nim podoba, dlaczego zwrócił on waszą uwagę (TUTAJ UWAGA: jeśli zawrzecie informację że o blogu dowiedziałyście się od koleżanki ona RÓWNIEŻ dostaje mały prezent!)

Za te pozycje do wygrania są trzy pierwsze miejsca:

PIERWSZE MIEJSCE:


DRUGIE MIEJSCE:


TRZECIE MIEJSCE:


Teraz coś dla leniuszków!
Jeśli nie macie zbyt dużo czasu a zależy wam na wygranej, jedyne co musicie zrobić to NAPISAĆ KRÓTKI (co najmniej 4, max 8 linijek) wierszyk na temat mojego bloga/sso/pasji związanej z końmi.

Za to do wygrania są takie prezenty jak:

ZA 4 MIEJSCE:   ZA 5 MIEJSCE:


Oprócz tych (moim zdaniem bardzo wysokich) nagród wszystkie zwycięskie pozycje zostaną umieszczone na moim blogu (w nowej zakładce konkursowej która pojawi się w momencie zakończenia tego eventu)

CO I JAK

Prace na podium proszę wysłać na adres mailowy bigheroesgirl@gmail.com, z kolei te na miejsce 4 oraz 5 miejsca zamieścić w komentarzach tylko pod tym postem.
Konkurs kończy się 10 września 2016 roku, a jego wyniki zostaną ogłoszone (w zależności od ilości uczestników) 11 lub 12 września.
Wszystkie maile muszą zawierać informacje takie jak: imię, (ewentualnie) nazwisko uczestnika, a także jego nick w grze. 

Wszystkich bardzo zachęcam do wzięcia udziału i jeszcze raz ogromnie dziękuję za tak duże zaangażowanie.

Do napisania!
Julie

47 komentarzy:

  1. sporo kasy na to wydasz ;/ ale dla pasji warto ;D Zrobiem ci edita. Te nagrody to jest to i to? A i czy mogę wysłać 2 edity?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, w końcu się zbierało całe życie! xD
      Tak na serio, w odpowiedzi na Twoje pytania:
      1. Tak, nagrody na podium to i to i to.
      2. Można wysłać 2 edity ale one nie "zwiększają" szansy na wygraną xd

      Usuń
  2. Ja biorę udział! Chyba będzie mail, bo nie mam programu graficznego (nie chce mi się ściągnąć), i nie, że jakoś paskudnie rysuję, ale też nie idealnie, więc na sto pro bym nic nie wygrała
    PS Jak zwycięzcy dostaną SC i SR?
    PPS Jakbym coś wygrała, to mam już LT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo dziękuję! :))
      No cóż, jak i w innych konkursach jedynym wyjściem jest "połączenie kont" czyli udostępnienie mi informacji. Aby zapobiec niepewności powiem, że jeśli tylko się chce można np. skontaktować się ze mną w czasie zakupu przez skype'a, aby być pewnym że nic się nie dzieje, lub być zalogowanym przez pewien czas w kupowania. Spokojnie, nie kradnę kont, wszystko da się ustalić :))

      Usuń
  3. BIORĘ BIORĘ I JESZCZE RAZ BIORĘ UDZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 wybieram mail

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! ^^
    Ja będę robiła rysunek. c:

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wreszcie coś kreatywnego a nie tylko maile i maile! xD

      Usuń
    2. Mam pytanie, czy mogę zrobić rysunek w Paincie?
      Zaczęłam już go robić i mam niewiele do skończenia, a zapomniałam spytać. xD
      To mogę? c:

      ~ Roseleq

      Usuń
  5. Zgłaszammmmm siiię!
    Super nagrody, wybieram wersję z editem :)

    W grze jestem Nancy Blueberrycamp
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszammmmm siiię!
    Super nagrody, wybieram wersję z editem :)

    W grze jestem Nancy Blueberrycamp
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak szczerz, jak dla mnie lepszy był poprzedni desing ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ten jest tylko próbny, za kilka dni wszystko wróci do normy :)

      Usuń
  8. Biorę udział! :) Zrobie rysunek na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział ^^
    Zrobię ci edit'a :)
    Pozdrawiam Susan Cloudfall

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! Jeszcze raz wielkie gratulacje, zasłużyłaś na to!

    OdpowiedzUsuń
  11. A i, wyslalam mail z rysunkiem, natomiast przykleilam na niego karteczke z imieniem i nazwiskiem w grze, a podpisalam sie pod koniec maila Caroline, bo zapomnialam sie, ale w realu mam na imie Karolina, i chcialam sie spytac, czy wysłać jeszcze raz, czy tak moze byc?

    OdpowiedzUsuń
  12. "O, bardzo dziękuję! :))
    No cóż, jak i w innych konkursach jedynym wyjściem jest "połączenie kont" czyli udostępnienie mi informacji. Aby zapobiec niepewności powiem, że jeśli tylko się chce można np. skontaktować się ze mną w czasie zakupu przez skype'a, aby być pewnym że nic się nie dzieje, lub być zalogowanym przez pewien czas w kupowania. Spokojnie, nie kradnę kont, wszystko da się ustalić :))"
    No to cóż, nie biorę udziału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.
      Jeśli tylko znajdziesz jakieś inne wyjście proszę napisz, będzie mi wtedy o wiele łatwiej.

      Usuń
  13. Biorę udział! :D Zrobię edita, ale jestem amatorem w edytowaniu zdjęć na SSO xD Może uda się coś wygrać :P
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że to nie jest konkurs na światową skalę, liczą się raczej chęci niż umiejętności ;)

      Usuń
  14. Biorę udział! :D Zrobię edita, ale jestem amatorem w edytowaniu zdjęć na SSO xD Może uda się coś wygrać :P
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana planów >.< Jednak zrobię dla ciebie rysunek XD

      Usuń
  15. Biorę udział! Maila wyślę dzisiaj, lub jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę z tego konkursu! Widzę, że jest dużo chętnych, ale spróbuje i wyśle Ci rysunek. Oczywiście gratuluje 10 000 wyświetleń!
    Biorę udział i życzę powodzenia wszystkim!

    Dolores - przepraszam, że piszę z anonima, ale coś mi się stało z kontem... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, nie mogę się doczekać pracy! :)
      Dziękuję bardzo, ale pewnie dobrze wiesz że gdyby nie Twoje wejścia byłoby ich o połowę mniej :"D

      Usuń
    2. Zgłaszam się!

      W grze jestem Nadia Archhouse.
      Wyśle Ci mój rysunek:)

      Usuń
  17. Julie, przepraszam, że może bardzo mącę Ci w głowie, ale jednak zdecydowałam się z powrotem na rysunek. c;
    Mail ze zdjęciem wyślę jutro lub w niedzielę. ^^
    Jeszcze raz przepraszam! ;*

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział ;D Wkrótce wyślę rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałaś moje prace? ^^

    Zapraszam na Lotto na moim blogu!
    Sry za spam Juleczko.. :/

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  20. Zadecydowałam, że napiszę jeszcze krótki wierszyk.
    Wiele koni już widziałam,
    lecz araba nie dostałam.
    Fryza kupię jednak może.
    Niech mi szybko ktoś pomoże!
    Patrzę - i tak nie stać mnie
    Później będę martwić się.
    Kupie konia, ale później.
    Najpierw wygrać chce w konkursie!

    Nazwa w SSO: Filipa Underwood
    Niestety nie wszystkie słowa pasowały dlatego niektore rymy są niedokładne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełniłam mały błąd..
      Skorygowana wersja:
      Wiele koni już widziałam,
      lecz araba nie dostałam.
      Fryza kupię jednak może...
      Niech mi szybko ktoś pomoże!
      Patrzę - i tak nie stać mnie.
      Potem będę martwić się.
      Kupię konia, ale później.
      Najpierw wygrać chcę w konkursie!

      Usuń
  21. Przyznam, że zależy mi na wygranej na tyle, że napiszę kolejny wierszyk moim ulubionym dniu tygodnia ;v

    Dziś najlepszy dzień tygodnia,
    ta wyczekiwana środa!
    Może konie będą nowe?
    Dam oderwać sobie głowę,
    że dodadzą dziś zadania!
    Może kody do wpisania?
    Czegoś ekstra dzisiaj chcemy.
    Co to? Wkrótce się dowiemy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się!
    Wyślę Ci maila z wierszykiem :)

    W grze nazywam sie Amaranta Mooncamp.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bianca Strawberryhill17.09.2016, 14:11

    Wysłałam już maila z wierszykiem, odebrałaś?

    W grze jestem Bianca Strawberryhill.

    OdpowiedzUsuń