menu

10 wrz 2016

NOWE ANIMACJE POSTACI+ZAJAWKA KONI!

Hej, cześć i czołem!
Jak pewnie zauważyliście nie byłam ostatnio aktywna na blogu ze względu na konkurs z okazji 10.000 wyświetleń. Nawet nie wiecie jak się zdziwiłam kiedy zaczęłam przeglądać od was te wszystkie maile z rysunkami, opowiadaniami czy wierszami. Było ich OKROPNIE DUŻO, i stwierdziłam że zmienię nieco datę rozstrzygnięcia konkursu: prace możecie wysyłać do 16 września a wyniki pojawią się już 17. Myślę że to dobra data bo większość prac dalej przychodzi, mimo że termin oddawania był do wczoraj xD
Także aby trzymać się tradycji podzieliłam się już z wami informacjami parafialnymi a teraz-jak zawsze-przechodzimy do posta.

Część z was może już widziała, część z was może nie, ale SSO kilka dni temu zaktualizowało jedną z najważniejszych kwestii gry-animacje postaci. Gdybyście wiedzieli jak długo czekałam na coś takiego! Oprócz podstawowych zmian (biegania, chodzenia wsiadania i zsiadania z konia) Star Stable obdarzyło nas także umiejętnością przeglądania się w lustrze czy nawet głaskania konia (!). Moim zdaniem jest to dość dużo (jak na jedną aktualizację), ale brakuje kilku nieco ważniejszych szczegółów, takich jak jeżdżenie na koniu z przyjacielem czy chociażby wprowadzenie wreszcie tych nowych stajni, które były tak hucznie zapowiadane kilka miesięcy temu.

Nie jestem pewna czy udało mi się uchwycić na zdjęciach wszystkie reakcje, ale wydaje mi się że wymienione poniżej to jedne z najważniejszych.












Poza tymi wszystkimi nowościami na instagramie star stable pojawiła się nowa zajawka koni: jak myślicie, co to za rasa?
Do napisania!
Julie

7 komentarzy:

  1. Może lipicany? Pojawiły się pliki o takiej nazwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam pojęcia co to za rasa.
    Jutro wreszcie obczję nowe animacje. ^^

    Zapraszam na Lotto u mnie!

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama na początku nie wiedziałam, dopiero szperanie w internecie pomogło mi zacząć coś podejrzewać :)
      Jeśli nie są to lipicany stawiam na jakąś (dodaną już do sso) odnowioną rasę.

      Usuń
  3. Ja właśnie nie mogę zobaczyć nowych animacji, bo coś mi się dzieje z grą... Eh, dlaczego zawsze mnie to spotyka? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakiś problem z aktualizowaniem się gry? :/

      Usuń
  4. Najlepszy HACK do STAR STABLE http://filesfolders.pl/26448

    OdpowiedzUsuń