menu

13 wrz 2016

KANAŁ NA YOUTUBE!

Hej, cześć i czołem!
Od razu mówię że ten wpis (podobnie jak wszystkie inne) będzie kompletnie bezsensu więc nie zdziwcie się jeśli żadne napisane w nim zdanie nie będzie składało się do kupy. 
Skoro już was ostrzegłam i jesteście gotowi na męczarnie, przechodzimy do tematu.

Na początku miałam zamiar napisać jakiegoś bardzo poważnego posta w którym powiedziałabym że wszyscy się zmieniamy, nawet ja itd, ale w końcu to mega optymistyczny, pozytywny i radosny blog, więc powiem po prostu że mam nowego konia (΄◞ิ౪◟ิ‵)


Zdecydowałam się na nowego fryza (oh, wiem, wiem), tyle że tym razem z rudawymi końcówkami. Imię? Moonshade. Bez konkretnej przyczyny, po prostu spodobało mi się takie połączenie wyrazów. 
I tak, w opowiedzi na wasze pytanie, znowu jestem bez kasy i będę prosić klientów JCP o starcoinsy (kto pamięta niech komentuje xd)




Dobra, o fryzach się nagadałam, pochwaliłam i w ogóle ale musimy jak najprędzej przejść do najważniejszej części.
Prosiliście, pisaliście, wspominaliście.
I co?
I pierwszy raz w życiu się kogoś posłuchałam.
Jutro (obiecuję!) dowiecie się o wiele więcej. Na razie wysyłam was do mojego pierwszego filmiku, w którym (moim zdaniem) wszystko jest świetnie opisane. Prosiłabym was o komentarze i polubienia, chciałabym wiedzieć ile z was chociaż w małym stopniu przejdzie na wersje video.


Post krótki ale myślę że tą ostatnią informacją się wam odwdzięczyłam.
Do napisania!
Julie

10 komentarzy:

  1. Masz kanał na youtubie i masz subskrybenta! Powodzenia życzę i będę obserwować na bieżąco tak świetnie zapowiadający się kanał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję!
      A u Ciebie, za ile pojawi się nowy film? :)

      Usuń
  2. Jutro zobaczę ten film i chyba zostanę subskrybentem. ^^
    Lecz szczerzę mówiąc i tak wolę blogi, ale nie przeszkadza mi to, że masz kanał. c;
    Tylko obiecuj, że posty pojawiać się będą!

    Zapraszam na Lotto u mnie!

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! :D
      Blogi są wygodniejsze, ale taka forma od dawna mnie interesowała. A posty? Obiecuję, ale tylko po sprawdzianach! XD

      Usuń
  3. Na pewno wpadnę ^^ Piszesz super posty i na pewno filmiki też będą mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ostatnie to "zaxa julka"? Nie rozczytam się z tej czcionki xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam xd ja mam drugie konto bez sr i udaję na nim "głupią, upośledzoną pięciolatkę" xddd super zabawa polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, od razu subskrybuję!
    P.S Te fryzy są śliczne...

    OdpowiedzUsuń