menu

16 wrz 2016

NOCNA JAZDA+GET TO KNOW ME TAG!

Hej!
Dzisiaj znowu mam dla was nowy film na kanale, a mianowicie "poznaj mnie bardziej" TAG. Wiem, że miał być otwarty dopiero 18 ale nie mogłam się doczekać xd

Przypominam że jest to dopiero pierwsza część, następna będzie za jakiś tydzień. Jeśli tylko się wyrobię już jutro zobaczycie teledysk do wybranej przez was piosenki (więc piszcie w komentarzach jaką chcielibyście zobaczyć) a na blogu znajdziecie upragnione i wyczekiwane od miesiąca wyniki konkursu z okazji 10,000 wyświetleń. Nawet nie wiecie jak dużo nas w tym czasie przybyło!
Poza tymi wszystkimi informacjami, chciałam wam pokazać kilka (moim zdaniem pięknych i nastrojowych) zdjęć jakie zrobiłam w trakcie mojego wczorajszego nocnego wypadu. Oczywiście wszystko było robione na bugu z deszczem, bo jakżeby inaczej, hehs.
Osobiście nie polecam za bardzo tej modyfikacji, i mimo że zazwyczaj wspominałam że jest ona "podłożem artystycznej kultury star stable" to jednak w codziennych sytuacjach tylko utrudnia życie. Moje czarne fryzy w czymś takim zlewały się z tłem, co wbrew pozorom wcale nie jest takie fajnie.




No cóż, na dzisiaj to tyle. Zostawiam was z TAGIEM o którym wspominałam i mam nadzieję że wam się spodoba. Zachęcam do subskrypcji! :)


Do napisania!
Julie

13 komentarzy:

  1. Ja chciałabym zobaczyć teledysk do "Angel with a shotgun". Moja ulubiona piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szybkie pytania nie nadążam ich czytać, co dopiero je sobie przetłumaczyć w głowie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są wspaniałe! To niesamowite, że Jorvik jest tak piękne...
    Filmik już skomentowany! :)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ogłoszenia konkursu? :cc
    Tak ogólnie to mega ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Teledysk z muzyką Lean on ^-^ Można wiedzieć kiedy będzie post ogłoszenia konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki konkursu pojawią się dzisiaj czy jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ale nie wiadomo o której godzinie :c

      Usuń