menu

17 wrz 2016

WYNIKI KONKURSU (VOL.2)


Hej, cześć i czołem!
Tak jak obiecywałam, dzisiaj przychodzę do was z wyczekiwanym postem z wynikami mojego (prawdopodobnie największego) konkursu.
Na początek chciałabym baaaardzo wszystkim podziękować za tak duży odzew w tym temacie: za całe wsparcie, komentarze i miłe słowa jakie codziennie wpływały na moją skrzynkę mailową. Chciałabym także powiedzieć, że kompletnie nie spodziewałam że będzie was aż tak dużo, i prawdopodobnie dlatego data wyłonienia zwycięzców przesunęła się na tak daleko położony dzień. Ponad to, w tak krótkim czasie udało nam się zebrać AŻ 25 OBSERWATORÓW co jest dla mnie jak najbardziej rekordowym wynikiem.

A więc, nie przedłużając, oto zwycięzcy!



Nagrodę w postaci 1000 starcoinsów i 6 miesięcy star ridera otrzymuje...
Nancy Blueberrycamp, za swoją pracę w postaci arta.
Nie mogłam uwierzyć że narysowałaś to pracę sama, ale widząc Twój blog z rysunkami nie miałam żadnych zastrzeżeń. Praca jest cudowna, zajęło mi mnóstwo czasu aby odróżnić ją od zdjęcia.

Bardzo dziękuję Ci za pracę i bardzo gratuluję ogromnego talentu! :)



Oraz 1000 star coinsów i 3 miesiące star ridera otrzymuje...
Nadia Archhouse!
Za swoja pracę w postaci rysunku oraz maila z informacją jak znalazła mojego bloga. Niestety nie zgodziła się ona na umieszczenie pracy na moim blogu. Jeśli więc tylko zmieni zdanie (tutaj zwracam się do autorki) od razu zaktualizuje ten wpis:) 


Otrzymuje...
Amaranta Mooncamp, za wierszyk i wiadomość z podziękowaniami za pisanie postów.



Wszystkich wymienionych uczestników konkursu proszę o jak najszybszy kontakt (maksymalnie do tygodnia) drogą mailową (bigheroesgirl@gmail.com) i gratuluję zajęcia tak wysokich miejsc.
Jeszcze raz chcę podziękować za tak duży odzew w tej sprawie, i przypominam że dalej macie możliwość wygranej.

Trzymajcie się ciepło!
Do napisania!
Julie.

37 komentarzy:

  1. Gdzie się podziało 4,5 miejsce? Dlaczego wiersz jest na 3 miejscu nie miał być na 4 lub 5 ?! Uważam, że jest to bezsensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może by tak czytać ze zrozumieniem?
      Na początku napisałam że nie zdążyłam tego ocenić.
      Wierszyk znalazł się na 3 miejscu dlatego że był dołączony do wiadomości z podziękowaniami i informacją o tym jak uczestniczka znalazła mojego bloga :)
      Bezsensu byłoby więc nie umieszczenie tak starannie i ładniej wykonanej pracy na podium :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem miejsca są odpowiednio przyporządkowane :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą w 100 procentach!

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że moim zdaniem to niesprawiedliwe że trzecie miejsce to jednocześnie i wierszyk i podziękowanie.. Po pierwsze wierszyk miał być do 8 wersów. Po drugie, chyba nie było takiej formy jak podziękowanie za pisanie bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wierszyk nie był jedyną formą, do maila była także dołączone podziękowanie:)
      8 wersów to prawda, ale jak już wspomniałam był om jedynie dodatkiem do wiadomości.
      2. Jest:)

      Usuń
    2. Przy okazji jest jedynie jeden wers mniej, więc moim zdaniem nie jest to problem.

      Usuń
    3. Dziwi mnie po prostu troszeczkę to, że zajął on miejsce mimo niekompletnych informacji, które powinny się w nim znaleźć.. ale walić to. I tak nie mam po co dyskutować x'd

      Usuń
    4. No, i to jest poprawna odpowiedź! xD
      Cóż, faktycznie powinno to być rozegrane nieco bardziej fair. Zastanowię się nad tym i być może dodam dodatkową podkategorię w wyróżnieniami :)

      Usuń
    5. Jeszcze jedno krótkie pytanko; kiedy mniej więcej możemy się spodziewać informacji o czwartym i piątym miejscu?

      Usuń
    6. Nie mogę nic obiecać, bo i tak zawsze się spóźniam. Miejsca te pojawią się pewnie jutro, najpóźniej w poniedziałek.

      Usuń
  4. Prace przepiękne, poprawnie wybrałaś zwycięzców. Gratuluję wygranym! Takie małe pytani: czy zrobisz jakąś stronę na blogu (na jakiś czas) ze wszystkimi pracami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł!
      Postaram się tym zająć, ale jak pewnie zauważyłaś część uczestników nie chciała pokazywać publicznie swoich prac :/
      Spróbuje ich przekonać :)

      Usuń
  5. Gratuluję wszystkim zwycięzcom! Śliczne prace. Szzerzę? Nie wierzę, że praca Nancy Blueberrycamp jest na serio namalowana, bo to wygląda bardziej jak dobrze zrobiony edit zdjęcia z Google Grafika, ale nie chciałam tutaj urazić Nancy i Ciebie Julio. c;
    Wiem, że możecie to odebrać jako hejt, bo nie wygrałam, ale nie. Rozumiem, że nie wybrałaś moich prac, bo nie byłam z nich zadowolona. Także no...
    Czekam na wyniki 4 i 5 miejsca. ^^

    Zapraszam na Lotto u mnie!

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem teraz bardziej podejrzliwa w stosunku do tego zdjęcia. Spróbuję skontaktować się z Nancy i dowiedzieć się czegoś więcej...

      Usuń
    2. A mogę wiedzieć jaka jest nazwa jej bloga? Chciałabym go zobaczyć. c;

      ~ Roseleq

      Usuń
    3. Nancyydraws.blogspot.com
      Usunęła szablon i wszystkie posty. Spróbuję do niej napisać. Jak coś to na razie sprawdzaj czy nie ma jej przypadkiem na sso.

      Usuń
    4. Sama tego nie zrobiłahttps://www.google.pl/search?q=kon+fryzyjski&client=ms-android-samsung&hl=pl-PL&source=lnms&prmd=ivn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiV48TesaDPAhUFXBoKHdc1DoYQ_AUIBygB&biw=320&bih=508#imgrc=4jjWBEXDamQamM%3A

      Usuń
    5. nom :/ Wiedziałam, że widziałam już kiedyś to zdjęcie :/

      Usuń
  6. Zadam szybkie pytanko (nie jestem pewna czy uzyskam odpowiedź). Czy mogę się jeszcze dziś spodziewać wyników dotyczących czwartego i piątego miejsca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Nie miałam dzisiaj na to czasu i podejrzewam że już nie zdążę :/

      Usuń
    2. No cóż... mówi się trudno ;v

      Usuń
  7. Hm, jeśli chodzi o 1 miejsce, to już widziałam gdzieś to zdjęcia, ponadto nie przypomina ono rysunku, tylko dodanie kilku efektów w jakimś programie. Wiem, że przegadasz to z autorką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie jest oryginalne zdjęcie: https://theboldcorsicanflame.wordpress.com/2013/11/19/some-of-the-most-beautiful-animals-on-earth/

      Usuń
    2. Już widziałam. Próbuję się z nią kontaktować ale nie odpisuje..?

      Usuń
    3. Czy Wam się to wszystko nie wydaje podejrzane? Skoro Nancy nie odpisuje na Twoje wiadomości Julie i do tego teraz wyskoczył mi komunikat, że jej blog jest tylko dla zaproszonych czytelników, to to jest dziwne...
      Moim zdaniem ona po prostu przerobiła to zdjęcie, bo wszystko wygląda idealnie. Koń jest dokładnie taki sam jak na zdjęciu. Drzewa w tle są idealnej wielkości i w odpowiednim miejscu. Dokładnie jak na zdjęciu.
      Sądzę, że Nancy po prostu oszukała Nas wszystkie i przerobiła zdjęcie w jakimś programie tak, aby wyglądał jak narysowany. Ja się nie dam oszukać i jestem przekonana, że Nancy zrobiła to co napisałam powyżej.. :/

      Zapraszam na Lotto!

      ~ Detektyw Roseleq

      Usuń
    4. Za niedługo napiszę o tym wszystkim posta. Na razie niczego nie rozkręcajmy, może uda mi się do niej dodzwonić.

      Usuń
    5. https://www.google.pl/search?q=kon+fryzyjski&client=ms-android-samsung&hl=pl-PL&source=lnms&prmd=ivn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiV48TesaDPAhUFXBoKHdc1DoYQ_AUIBygB&biw=320&bih=508#imgrc=4jjWBEXDamQamM%3A

      Usuń
  8. Tym razem sie nie udało...(nawet nie bylo tego pierwszego razu xD) Prace sa wybrane bardzo sprawiedliwie. Moja praca nie dorownuje pierwszej pracy xD (Moj maly island xd) Gratuluje zwycięzcą i pozdrawiam! Ludziom z bólem dupy również! :")

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic, mówi się trudno. :) Co Cię nie zabije to Cię wzmocni!
    Gratulację dla zwycięzców :D
    Kto wie, może kiedyś i ja znajdę się na podium w jakimś konkursie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No nic, mówi się trudno. :) Co Cię nie zabije to Cię wzmocni!
    Gratulację dla zwycięzców :D
    Kto wie, może kiedyś i ja znajdę się na podium w jakimś konkursie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem to zdjęcie jest przerobione w gimpie lub fresh paincie (jula wie o co kaman)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.google.pl/search?q=kon+fryzyjski&client=ms-android-samsung&hl=pl-PL&source=lnms&prmd=ivn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiV48TesaDPAhUFXBoKHdc1DoYQ_AUIBygB&biw=320&bih=508#imgrc=4jjWBEXDamQamM%3A

      Usuń
  12. Jull moge wyslac prace jeszcze?

    OdpowiedzUsuń