menu

21 wrz 2016

MOJE ULUBIONE KONIE W SSO+INFORMACJE

Hej wszystkim!
Jak zapewne wiecie, jakiś czas temu zdarzył się "mały" incydent. Jedna z uczestniczek konkursu, Nancy, mimo jej zapewnień nie postąpiła szczególnie fair (osoby które są w to zamieszane z pewnością wiedzą o co chodzi). Od tamtego czasu nie mam z nią kompletnie żadnego kontaktu; zawiesiła ona bloga, mail nie odbiera wiadomości, a próby jakiejkolwiek rozmowy w grze niczego nie dają. Teraz wytłumaczę dlaczego jest to tak duży problem.
Po pierwsze, WIDZIAŁA że wygrała pierwsze miejsce w konkursie i wysłała mi wiadomość w tym temacie, więc nasza konwersacja nie była jednostronna. Po drugie, (i najważniejsze) dostała już kody. Tak, ma już moje 1000 sc i 6 miesięcy star ridera. Było to jeszcze zanim rozpętała się drama  z jej udziałem i wszelakie trudności z nią związane. I teraz proszę was wszystkich: KTOKOLWIEK MOŻE niech stara się zablokować ją na SSO, niech próbuje się z nią skontaktować. Możecie ją też zgłaszać i pisać do P.Oli, cokolwiek byleby uzyskać odpowiedź. Przepraszam także wszystkich uczestników ale mam nadzieje że wszyscy rozumiecie dlaczego nie jest to moja wina.
No dobra, nie będę was już męczyć.
Przechodzę na szybko do posta.

Postanowiłam że nagram filmik z sobą. Wyszedł debilnie i głupio, ale przynajmniej jest xd
Opowiadam w nim o moich 5 ulubionych rasach koni z gry. Jeśli tylko wam się podoba komentujcie, nawet nie wiecie jaką motywację to daje♥

Oto i on:

Na dzisiaj to tyle. 
Wybaczcie że tak mało, ale muszę rozwiązać sprawę z Nancy, a to raczej nie będzie proste.
Do napisania,
Julie

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak wyszło. Wydałaś pieniądze na marne :(. Filmik zaraz obejrzę, ale zapowiada się fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... czasami zdarzają się nieprzyjemne sytuacje, które nie zależą od nas, ale mówi się trudno c;
    Czekam na ogłoszenie czwartego i piątego miejsca oraz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw miałam nadzieję, że w tym poście będą ogłoszone osoby, które zajęły czwarte i piąte miejsce, ale mimo to dobrze, że przynajmniej poinformowałaś czytelników o incydencie z pierwszym miejscem ;v

      Usuń
  3. Może zrobiłybyśmy (HEH ja też się liczęęę? W weekend B) ) jakąś ankietę, co zrobić dalej. Nancy nie postąpiła fair LEKKO mówiąc.


    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w weekend raczej nie xd

      Usuń
    2. Czemuuu? Zresztą, ja też nie mogę, do szkoły nie chodzę, siedze w domu od wczoraj.

      Usuń
  4. Na chwilę obecną, kiedy możemy się spodziewać informacji o tym które wierszyki wygrały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że nie możesz się doczekać, ale powinnaś zrozumieć że w takiej sytuacji NIE WYPADA o to pytać. Pojawią się kiedy się pojawią, bladego pojęcia nie mam kiedy. Przestań mnie więc zamęczać, a jeśli jesteś na tym blogu tylko po to aby wciąż przypominać że "TAK TO TY POWINNAŚ WYGRAĆ" to lepiej go opuść.

      Usuń
    2. Nie mów mi co mi wypada, a czego nie wypada robić. Słyszałam, że będą do poniedziałku, ale widzę, że nie ma. Nie twierdzę też, że to ja powinnam wygrać, ale i tak jestem ciekawa, bo nieczęsto biorę udział w konkursach i nie zdarzyło mi się jeszcze wygrać... Równie dobrze gdybym była chamska mogłabym mieć pretensje o to, że nie było ich do poniedziałek, ale rozumiem, że zdarzyła się nieprzyjemna sytuacja i nie mam zamiaru się kłócić, bo nie o to tu chodzi. Sama zresztą uważam, że nie mam szans i nie zajmę miejsca na podium.

      Usuń
    3. Btw wybacz, jeśli wkurzyły Cię te pytania, ale nie miałam zamiaru Cię zdenerwować.

      Usuń
  5. Filmik już widziałam. Oczywiście jest świetny! Nie wiem dlaczego, ale andaluzy kojarzą mi się z tobą, hah. Podejrzewam, że to kwestia jednego zdjęcia, które pojawiło się na tym blogu. Miałaś tego ślicznego konia, a ja od razu zapragnelam mieć podobnego...
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba ją blokować, przecież to ty dałaś się nabrać. A co do P. Oli, to napiszesz że: ,,Ona mnie oszukała, i dałam jej 1000sc i 6 miesięcy sr. Proszę ją zablokować. ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale skąd ona miała wiedzieć, że Nancy ją oszuka?! Julia ma prawo napisać do P. Oli prosząc o zablokowanie zwyciężczyni konkursu

      Usuń