menu

26 paź 2016

SMUTNA WIADOMOŚĆ

Hej!
Wybaczcie że post znowu na szybko i bez zdjęć, ale mam dla was kilka złych wiadomości.

1. Nie mam bladego pojęcia co zrobić z konkursem. Próbuję od jakiś 3 tygodni skontaktować się z oszustką, o której wcześniej wspominałam, jednak jak to zwykle bywa odpowiada mi głucha cisza. Przepraszam jeszcze raz wszystkich uczestników, kiedy tylko zajdą jakieś zmiany natychmiast was powiadomię.
2. Nie działa mi Star Stable. KOMPLETNIE. Nic, nie da się włączyć, a jak już się włączy to nie da się wyłączyć. Lagi są przerażające, a budynki kolorowe. Ponad to zacina mi się myszka a komputer przegrzewa po zaledwie 20 minutach.
3. I co za tym idzie-nie mogę pisać. Blog o star stable nie może być blogiem, jeśli nie jest o SSO, prawda? Musicie dać mi chwilę aby coś wykombinować, ale nie spodziewajcie się postów do naprawy.
4. Mam mnóstwo kartkówek i sprawdzianów. Strasznie. Nie wiem, czy w najbliższych miesiącach będę mogła grać, więc termin najbliższego wpisu prawdopodobnie zostanie przesunięty na jeszcze dalszy termin.

No, a więc to by było na tyle, takie krótkie info. 
Wybaczcie mi, ale nie mam bladego pojęcia co robić z tym wszystkim. Jeśli wy również macie problem z grą piszcie mi pod tym postem i dajcie znać że nie jestem sama.

Na dzisiaj (i prawdopodobnie cały październik) to tyle.
Wybaczcie.
Do napisania!
Julka

16 komentarzy:

  1. Zaklepuje się jako fotograf. Hehe, mam twój login i hasło = mam władzę :D. Albo jak się spotkamy - co nie nastąpi szybko, bo w ten weekend, jadę do dziadków chyba. Tydzień temu nie mogłam bo wróciłam z 5-dniowej wycieczki. Nie wiem jak to będzie, ale zdjęcia podczas tygodnia mogłabym zrobić i Ci wysłać. Jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. U.
    Zapewniam cię, że nie jesteś sama.

    Napisz do supportu.
    Bo to chodzi o to, że zwiększyły się wymagania SSO co do karty graficznej i systemu laptopa/komputera. ;d
    Gdzieś tam w aktualnościach będziesz mieć o tym oddzielny wpis (tytuł napisany dużymi literami).

    Trzymoj się. ;';
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam niestety, i chyba jedynym wyjściem będzie kupienie nowego komputera, a ja się na to nie piszę :/ Spróbuje pisać do supportu bo niby kartę graficzną mam dobrą, największym problemem są jednak strassszzne lagi.
      Dzięki ;_;

      Usuń
    2. Ja też tak mam, ale za bardzo nie wiem, co zrobić (mądra ja). Chyba powinnam kupić kartę graficzną, tylko ciekawe, ile to kosztuje...

      Usuń
  3. Tęskniłam! Ja również nie mogę grać i strasznie mnie to wkurza. Wiem, że nie powinnam winić twórców, ale jak oni mogli tak PO PROSTU, bez uprzedzenia wyłączyć gre (dla połowy graczy)?
    Będę czekać na ciebie!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając natrafiłam na komentarz Nancy, a wygląda on tak: "Zgłaszammmmm siiię!
    Super nagrody, wybieram wersję z editem :)

    W grze jestem Nancy Blueberrycamp
    Pozdrawiam!"
    Powiedziała, że chce zrobić edit i go zrobiła więc nie wiem w czym problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że przesyłając Ci edit mówiła,że namalowała tą pracę. Jak tak to przepraszam

      Usuń
    2. Ziciu, chodzi o to, że ona nie namalowała tej pracy. Po prostu wkleiła zdjęcie z internetu do jakiegoś programu graficznego i go przerobiła tak, aby wyglądało to jakby go namalowała. Zwróć uwagę, że wszystko jest idealne jak na zdjęciu.. ;-;
      To przykre, że to zrobiła. Gdyby nie była oszystką odpisywałaby na e-maile Julii, ale tego nie robi, bo wie, że wszyscy domyślili się iż oszukała Nas wszystkich. Do tego jeszcze "zablokowała" swój blog (czyli zrobiła tak, aby był dostępny tylko dla wybranych osób).

      ~ Roseleq

      Usuń
  5. No cóż, niestety muszę przyznać że mówiła ona że to ona jest autorką zarówno rysunku jak i editu. W tej sytuacji nie sądzę aby mówiła prawdę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sso nie działa. Gdy jestem u dziadków nie mogę grać, bo pisze, że mam złą kartę graficzną, nie wiem o co w tym chodzi, no ale cóż ;-;

      Usuń
  6. Mam ten sam problem co ty - kolorowe budynki... A po aktualizacji systemu na Windows 10 już w ogóle nie mogę się zalogować. I mnie winna jest za słaba karta graficzna i muszę czekać na nowy komputer (którego pewnie do świąt nie dostanę).

    Też nie mogę blogować. Łączny się w bólu.

    A może tobie pomoże samo zaaktualizowanie sterowników karty graficznej, o którym SSO pisało w jednej z aktualizacji? Jeżeli nie, masz za słabą kartę graficzną lub komputer, bo zwiększyły się wymagania do gry.

    Pozdrawiam, Aria C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety (albo stety) moja karta graficzna jest zgodna z wymaganiami, a system komputera odpowiedni (bo nie 10, a 8). Sam komputer nie jest za słaby, kupiłam go niedawno, więc nie powinno być to problemem.. :/
      Poczekam, spróbuję napisać do supportu, a jak nie to
      SKŁADAMY POZEW ZA WYMUSZANIE PIENIĘDZY, KŁAMSTWA I STRATY MENTALNE!

      Usuń
    2. Masz nowy komputer że go kupiłaś go "niedawno"? Ja Ci wbijam lvl, nie martw się... ale szkoda że ty nie możesz wejść... może w sobotę przyjdziesz do mnie?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Emmmmm ja też tak miałam ino cały komputer raczej laptop sie zacinał i otworzyłam laptop patrze do tego wiatraka plastik !??? Wyciagłam go i działa a laptop i tak sie zepsół bo już 5lat on ma ale mam komputer ej a może ci sie laptop psuje czy komputer ? ;)

    OdpowiedzUsuń