menu

21 lip 2016

JESTEM POPULARNA A SSO MA BUG NA POGODĘ.

Hej, cześć i czołem!
Dzisiaj mam dla was luźny post ze względu na to że znowu piszę go o 3 w nocy.
Cóż, jak pewnie zauważyliście po tytule, SSO ma bug na pogodę. Również kiedyś to zauważyłam, ale nie chcę kraść posta. Cały artykuł o tym macie u Seleny (klik, super blog, reklamuje ją bo jestem sławna hehs). Szczerze to cieszę się że wreszcie ktoś o tym napisał. ja nigdy nie umiałam się jakoś to tego przekonać i sklecić tego wszystkiego w logiczne zdanie. 
Anyway, przygotowałam dla was relację ze spotkania z fanką (Saszeł-link tutaj. Komentować bo jak nie to zchakóje kompódery i nigdy już nie zagracie) 

Generalnie nie działo się nic ciekawego:
Jeździłyśmy tam i z powrotem, byłyśmy w Jarlaheim, matchowałyśmy outfity...


Zacyganiłam Sashie konia ale musiałam oddać bo ta babka ze sklepu wszystko widziała :/


Ujeżdżałyśmy konie, jeździłyśmy...


Ja chciałam byś taka #tumblr więc zrobiłam romantyczne zdjęcie krajobrazu jorvik.



Poza tym zostałyśmy swoimi siostrami a koń Saszeła dostał padaczki.


I najważniejsze: kto uważa że SSO powinno wprowadzić nowe fryzury ręka w góre. Szczerze, na nowych animacjach ostatnio dodanych koni wszystkie z nich wyglądają strasznie (nawet koczki, mimo że je kocham) i nie da się nic kupić.
Brakuje mi czegoś innego, najlepiej błyszczącego i prezentującego się jak DiCaprio na rozdaniu Oscarów.


Na dzisiaj to tyle.
Przepraszam że tak mało ale jutro znowu wyjeżdżam i muszę się wyspać.
Do napisania!
Julka

12 komentarzy:

  1. JESTĘ SŁAWNA!!! <3<3<3 Ojeju czemu mnie tam nie było, ach te serwery! SMUTEG i super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Tak szczerze to chyba na ostateczne spotkanie zmienię na chwilę serwer na lasek, ale zobaczymy :)
      Btw masz super bloga-podziwiam talent do robienia zdjęć i przecudowny design. Nie mogę uwierzyć że robiłaś go sama! (w sensie nie chodzi mi o to że uważam że jesteś w tym słaba (nie jesteś), tylko wygląda jakby był robiony przez programistę z 20 letnim stażem xD)

      Usuń
  2. Heh ! :P Nie jestę Twoją fanką, tylko po prostu lubię Twojego bloga xd
    Zdjęcia jak myślę fajniejsze od tych, co ja zrobiłam c:
    Ale już idę je dodawać na mojego bloga, więc tam będziesz mogła je zobaczyć Juleł c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja:
    *podnosi rękę w górę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy opozycją do władz rządzących SSO. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale będziemy strajkować i pokażemy naszą siłę! xD

      Usuń