menu

23 lip 2016

OD DZIŚ JESTEM WŁAMYWACZEM, BOGIEM POGODY I TAJNYM AGENTEM.

Tak, dobrze przeczytaliście.
Włamałam się do domu Pani Holdsworth, zmieniłam porę nocną na dzienną, a bramy stoją przede mną otworem. A teraz pytanie: jak to zrobiłam?

a) Bo tak
b) Bo mogę 
c) Bo jestem fajna

Czy wiecie już, jaka jest prawidłowa odpowiedź?
Tak? A więc rozpoczynamy grę w POSTAW NA MILION!

A tak na serio wykorzystałam moc życiodajnych bugów i niedopatrzeń SSO, które ostatnio naprawdę łatwo jest zauważyć.
W skrócie: dzisiaj mam dla was 3 bugi których prawdopodobnie nie znaliście.

1. Włamywanie się do domów.
I jak w normalnym życiu dostępne mamy takie obiekty jak pistolet, otwarte okno i linię w SSO musimy się nieco bardziej wysilić.
Jedyne co mamy do dyspozycji to FPS-Y, opcje gry i swoje własne nogi.
Jak to zrobić? (dużo dzisiaj pytań, muszę przystopować)
Wykonanie jest stosunkowo proste: biegniemy cały czas zmieniając jakość grafiki. Po jakimś czasie "przez przypadek" uda nam się wpaść do czarnej dziury, która przekieruje nas bezpośrednio do wnętrza mieszkań naszych bohaterów. Mi udało się to z domkiem Pani Holdsworth, który w nocy od środka wygląda genialnie! :)
Czy tylko mi okna przypominają od wewnętrznej strony takie typowo-amerykańskie neony? ;D


2. Bóg pogody i bug z JCP
(Hehe, ale śmieszne. Wiecie: Bóg-Bug... Chyba tylko ja załapałam)
Nie polecam robienia tego błędu. Zaraz powiem czemu.
To z JCP pewnie już widzieliście. Zmniejszamy FPS-y, wbiegamy na drzwi centrum handlowego, spadamy do czarnej dziury, zabijamy konia, przenosimy się do stajni macierzystej. To była ta łatwa cześć. Teraz czas na biegi.
Kiedy wracamy do swojej stajni, musi pojawić nam się mapa galerii, a nie miejsca w którym aktualnie jesteśmy. Ponad to nie możemy wsiąść na konia. 
Tak, biegniemy.
Postacią.
Ostrzegam że aby dostać się gdziekolwiek stracicie połowę swojego życia. Praktycznie na wszystkim.
No ale dobra, co w końcu macie robić?
Zabieracie swoją postać (pieszo, nie podwózką) do jakiejkolwiek zablokowanej dla was bramy. Może to być wejście do UH, Epony, czego tylko chcecie. Jedyne co musicie teraz zrobić to powtórzyć punkt z JCP i już! Macie dostęp do wszystkich zablokowanych miejsc w całym Jorvik! :)




3. Zmiana pory dnia lub jasności.
Wracamy teraz do drugiego błędu. Powtarzamy wszystko z JCP, z tym, że nie biegniemy już do zablokowanych terenów.
Pogoda automatycznie zmieni nam się na porę dzienną-będzie o wiele jaśniej lecz mimo to w oknach domów pozostaną włączone światła.
Jeśli chcemy. mamy więcej możliwości.
Wchodzimy do stajni, zmniejszamy jakość grafiki. Wybiegamy sposobem włamywacza i tym sposobem zmieniamy jasność.
Suwak jakości obrazu zmienia się na jasność widoku gry, dzięki czemu możemy do woli rozjaśniać, zciemniać czy nawet kontrastować naszą grę. 
Super, prawda?
UWAGA: Nie działa na wszystkich komputerach. W zależności od karty graficznej bug może działać lub zawiesić nam rozgrywkę. W przypadku zatrzymania i lagowania wystarczy wylogować się z serweru. 

PRZED:


PO:


 Na dzisiaj to tyle. Dajcie znać czy bugi działają!
Do napisania, 
Julka

12 komentarzy:

  1. Nawet jak się zrobi apokaliptyczny wyścig to automatycznie zmienia nam się na południe :v

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa, zmiana jasności!Idę to robić.
    a) ale jesteś super
    )b napewno masz fajną fryzurę
    c) a jak nie, to masz chociaż fajnego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, dziękuję! :D
      Przy okazji, napisz kiedy Ci się uda! :)

      Usuń
  3. Ej, Julka! Odpisz rzesz na meilu, bo zara zwariuje! XDD

    Sasha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, było wczoraj spotkanie? Czekałam pod krową... ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ;c
      Ale to nic! Jeśli chcesz możemy się za niedługo spotkać :)

      Usuń
    2. A to było na miodku? Specjalnie zmieniłam XDDDDDD

      Usuń
    3. No, na miodku ;/
      To nie zmieniaj z powrotem! Umówmy się na 27 lipca na 21. Możesz?

      Usuń
    4. A to poczekam na kolejne spotkanie, bo tak to się głupio troszeczkę czuje, hah.

      Usuń
  5. Bycie śmiesznym jakoś nie bardzo Ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Tobie natomiast bycie idiotą wychodzi perfekcyjnie :)
      Następnym razem nie pisz z anonima, to tylko utwierdza mnie w przekonaniu że jesteś tylko niedojrzałym dzieckiem chcącym popisać się swoją (nieistniejącą) umiejętnością hejtu ;)
      Btw pamiętam Cię, na thinkokay pisałeś to samo ;) Może trochę więcej oryginalności? ;)

      Usuń
  6. Nominowałam ciebie do chelleng wymyślonego przez Lanę Hawkson :v
    i-love-star-stable-online.blogspot.com/2016/07/chellenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń